Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

 

1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa ogólne warunki, zasady korzystania ze sklepu internetowego znajdującego się pod adresem www.ecoconut.pl, zwanego dalej „Sklepem Internetowym".

2. Sklep Internetowy prowadzony jest przez Joannę Ćwiora, prowadzącą działalność gospodarczą COCONUT Joanna Ćwiora z siedzibą w Koszalinie, zwaną dalej „Administratorem”.

3. Każda osoba przed przystąpieniem do użytkowania Sklepu powinna zapoznać się z jego Regulaminem.

 

 

§ 1 Definicje

 

Dni robocze - dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

 

Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.

 

Dostawca - oznacza firmę kurierską, z którą współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów.

 

Hasło - oznacza ciąg znaków (liter, cyfr, znaków specjalnych) wybranych przez Klienta podczas Rejestracji w Sklepie Internetowym, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta w Sklepie Internetowym.

 

Klient - każdy podmiot dokonujący zakupu w Sklepie Internetowym zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa (Konsument lub Przedsiębiorca)

 

Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

 

Konto Klienta - oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji i zawarciu umowy świadczenia usługi Prowadzenie Konta Klienta. Zawiera ono dane na temat przeprowadzonych transakcji oraz wspiera realizacje zamówień

 

Login - indywidualne oznaczenie Klienta, przez niego ustalone, wymagane wraz z Hasłem do założenia Konta Klienta w Sklepie Internetowym. Login jest właściwym adresem poczty elektronicznej Klienta.

 

Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca czynności prawnej we własnym imieniu w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej.

 

Regulamin - oznacza niniejszy dokument

 

Rejestracja - oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie, polegającą na dobrowolnym podaniu danych przez Klienta Sklepu Internetowego, wymaganą dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu Internetowego.

 

Sprzedawca - COCONUT Joanna Ćwiora; ul.Bociania 29; Koszalin 75-669; NIP: 6692459403 będąca właścicielem Sklepu Internetowego.

 

Strona Internetowa Sklepu - oznacza stronę internetową, pod którą Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy (ecoconut.pl)

 

Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.

 

Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.

 

 

§ 2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego

 

1. Sprzedawca dołoży starań, aby korzystanie ze Sklepu Internetowego było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych i zaktualizowanych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Sklep Internetowy nie jest zobowiązany do dostarczenia powyższych urządzeń i/lub oprogramowania i nie odpowiada za stan techniczny urządzeń/oprogramowania/łącza internetowego Klienta.

 

2. Sprzedawca stosuje mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania przez Klientów ze Strony Internetowej Sklepu, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików "cookies" ma na celu poprawne działanie Strony Internetowej Sklepu na urządzeniach końcowych Klientów. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klientów ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu.

 

3. W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu oraz w celu korzystania z usług dostępnych na Stronach Internetowych Sklepu, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.

 

4. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Sklepu Internetowego, Strony Internetowej Sklepu lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Sprzedawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.

 

 

§ 3 Rejestracja

 

1. W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej Rejestracji.

 

2. Rejestracja odbywa się przez wypełnienie przez Klienta formularza rejestracyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu i przesłania wypełnionego drogą elektroniczną do Sprzedawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym (przycisk „Zarejestruj się”). Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne Hasło oraz ma możliwość zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.

 

3. W trakcie Rejestracji Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza rejestracyjnego. Nie warunkuje to możliwości zawarcia ze Sprzedawcą umowy o świadczenie drogą elektroniczną usługi Prowadzenia Konta Klienta. Zgoda może być w każdej chwili cofnięta, poprzez złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia Klienta, które może być przesłane na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy.

4. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym prośbę o potwierdzenie Rejestracji. Z chwilą potwierdzenia (wybrania linku aktywacyjnego) zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Prowadzenie Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta i dokonywania zmian podanych podczas Rejestracji danych oraz możliwość uzupełnienia/modyfikacji danych niezbędnych do realizacji zamówienia (np.: adres dostawy).

5. Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym. Zamówienia można składać bez założonego Konta Klienta.

 

 

§ 4 Zamówienia

 

1. Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.

 

2. Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

 

3. Klient składający zamówienie za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, kompletuje zamówienie wybierając Towar, którym jest zainteresowany. Dodanie Towaru do zamówienia następuje przez wybór polecenia "DO KOSZYKA" pod danym Towarem prezentowanym na Stronie Internetowej Sklepu. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu Dostawy oraz formy płatności, składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy, wybierając na Stronie Internetowej Sklepu przycisk POTWIERDZAM ZAKUP”. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany Towar i Dostawę, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży.

 

4. Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia. Sprzedawca wówczas przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia.

 

5. Po potwierdzeniu złożenia zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Zmiana statusu zamówienia na „przyjęte do realizacji” lub „oczekiwanie na płatność” (widocznego z poziomu Konta Klienta oraz korespondencji którą wysyła Sprzedawca na adres poczty elektronicznej Klienta) jest oświadczeniem o przyjęciu oferty oraz równoznaczne z zawarciem Umowy sprzedaży

 

 

§ 5 Płatności

 

1. Ceny na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy, płatności i składaniu zamówienia.

 

2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:

 

2.1. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy. Klient zobowiązany jest dokonać płatności nie później niż do siedmiu dni roboczych);

 

2.2. przelew bankowy lub płatność kartą kredytową/płatniczą poprzez zewnętrzny system płatności, realizowany przez

Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie przy ulicy Powstańców Warszawy 6, kod 81-718. Spółka została zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590, NIP 585-13-51-185, REGON 191781561. Kapitał zakładowy 2 000 000 złotych (wpłacony w całości)

Karty płatnicze, którymi można realizować płatność:

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • Mastercard Electronic
  • Maestro

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

Klient zobowiązany jest dokonać płatności po zatwierdzeniu zamówienia / potwierdzeniu zakupu. Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy podczas realizacji transakcji Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu eCOCONUT.

2.3. gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia);

 

2.4. gotówką przy odbiorze osobistym (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w biurze Sprzedawcy).

 

3. Klient jest informowany przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu o terminie w jakim jest zobowiązany dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży. W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie, o którym mowa w §5 ust. 3 Regulaminu, Sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy termin na dokonanie płatności i informuje o nim Klienta. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera również informację, że po bezskutecznym upływie tego terminu, Sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży. W wypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, Sprzedawca prześle Klientowi oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

 

§ 6 Dostawa

 

1. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.

 

2. Dostawa Towarów do Klienta podlega opłacie zgodnie z warunkami dostawy oferowanymi przez Sprzedawcę, o których Sprzedawca informuje na stronach Sklepu internetowego i podczas składania Zamówienia. Sprzedawca podaje informację o koszcie dostawy na stronach

Sklepu internetowego oraz na etapie składania Zamówienia, w momencie wyboru sposobu dostawy. Informacje o zamówieniu oraz koszcie dostawy zamówienia zostaną również wysłane do Klienta drogą e-mailową, po złożeniu zamówienia na adres podany w formularzu zamówienia lub przypisany do usługi konta w Sklepie.

 

3. Dostawa Towarów jest możliwa wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i na terytorium wybranych krajów europejskich, za pośrednictwem podmiotów (operatorów pocztowych, kurierów) współpracujących ze Sprzedawcą. W przypadku dostawy Towarów poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Sprzedawca przedstawia Klientowi indywidualną wycenę kosztu dostawy zagranicznej i dokonuje z Klientem indywidualnych uzgodnień w odniesieniu do sposobu oraz kosztu dostawy zagranicznej. Sprzedawca nie realizuje przesyłek zagranicznych za pobraniem.

 

4. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.

 

5. Sprzedawca oferuje również możliwość odbioru osobistego.

 

6. Czas dostawy uzależniony jest od terminu złożenia Zamówienia oraz dostępności zamówionych Towarów u Sprzedawcy (stan dostępności Towaru widoczny jest na Stronie Internetowej Sklepu).

Do czasu dostawy podawanego przez Sprzedawcę należy doliczyć czas, w którym wybrany przez Klienta dostawca dostarcza zamówione Towary.

 

7. Sprzedawca wysyła Towar do Klienta:

7.1. w przypadku płatności przy odbiorze – w terminie do następnego dnia roboczego po otrzymaniu przez Klienta wiadomości o zmianie statusu zamówienia na „do realizacji”;

7.2. w przypadku płatności przelewem – do następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy oraz otrzymaniu przez Klienta wiadomości o zmianie statusu zamówienia na „do realizacji”;

 

8. W dniu wysłania Towaru do Klienta (jeśli nie wybrano możliwości osobistego odbioru Towaru) przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę.

 

9. Klient podczas odbioru przesyłki z Towarem powinien ją dokładnie sprawdzić w celu ustalenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz czy jej zawartość jest zgodna z Zamówieniem. W przypadku wystąpienia nieprawidłowości należy zażądać od przewoźnika lub operatora pocztowego (jeśli ma to zastosowanie) sporządzenia protokołu szkody, w którym powinno się odnotować informacje o oznaczeniach ostrzegawczych na zewnątrz opakowania (nalepki „góra dół”, taśma klejąca), o zabezpieczeniu przesyłki z zewnątrz i wewnątrz opakowania (karton, wypełnienie) oraz informacje o uszkodzeniach (które elementy i w jaki sposób zostały uszkodzone); zaistniałe zdarzenie należy niezwłocznie zgłosić Sprzedawcy.

 

10. Sprzedawca dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon.

 

11. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.

 

 

§ 7 Reklamacje

 

1. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Klient może skorzystać z udostępnionego przez Sprzedawcę Formularza reklamacji: Formularz reklamacji.

 

2. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

 

3. Reklamacji nie podlegają: naturalne zużywanie się towaru, uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rozdarcia) powstałe w wyniku użytkowania towaru, uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego użytkowania i konserwacji lub złego dopasowania towaru (o ile ma to zastosowanie).

 

4. Klient powinien odesłać reklamowany towar w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu oraz z dowodem zakupu (paragon/faktura) i żądaniem dotyczącym zakupionego towaru, tak aby możliwe było zidentyfikowanie roszczeń Nabywcy.

 

5. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres biuro@ecoconut.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

 

6. Reklamacje jak również towar podlegający reklamacji należy wysłać na adres:

COCONUT Joanna Ćwiora; ul.Bociania 29; Koszalin 75-669; z dopiskiem „REKLAMACJA”.

 

 

§ 8 Wymiana

1. Nabywcy przysługuje prawo wymiany zakupionego towaru w terminie 15 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania wyraźnej przyczyny wymiany. Jest to możliwe tylko w przypadku, jeżeli produkt nie jest zniszczony lub w żaden sposób użytkowany. O zamiarze wymiany towaru należy poinformować Sprzedawcę drogą e-mailową lub telefonicznie. Przekroczenie terminu będzie podstawą do nieuwzględnienia wymiany.

 

2. Wymieniany towar musi byś w oryginalnym opakowaniu, ze wszystkimi metkami, wraz z dowodem zakupu (paragon/faktura VAT).

 

3. Wymieniany Towar powinien mieć nienaruszone opakowanie jeśli jego otwarcie powodowałoby naruszenie jego właściwości ze względów higienicznych lub ochrony zdrowia. W przeciwnym razie wymiana bezie uznana za bezskuteczną.

 

3. Sprzedawca zobowiązuje się do wysłania wymienionego towaru w przeciągu 10 dni roboczych.

 

4. Koszt związany z wysyłką wymienianego i wymienionego na nowy towaru ponosi Klient.

 

5. Sprzedawca nie przyjmuje wysyłek za pobraniem.

 

6. Towar podlegający wymianie należy wysłać na adres: COCONUT Joanna Ćwiora; ul.Bociania 29; 75-669 Koszalin; z dopiskiem „WYMIANA TOWARU”.

 

 

§ 9 Rękojmia

 

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

 

2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

 

2.1 złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

 

2.2 żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

 

3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. W takim przypadku Sprzedawca bardzo prosi o wcześniejszy kontakt zainicjowany przez Nabywcę ze Sprzedawcą na e-mail: biuro@ecoconut.pl, w celu uzgodnienia warunków i terminów przesłania wadliwego towaru do Sprzedawcy.

 

 

 

§ 9 Odstąpienie od Umowy sprzedaży

 

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

 

2. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie przed upływem terminu o którym mowa w § 9 punkt 1 o odstąpieniu pisemnie na adres Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy. Dokument odstąpienia powinien zawierać następujące dane: adresat (imię i nazwisko Konsumenta), adres do zwrotu, e-mail kontaktowy, telefon kontaktowy, data zawarcia umowy/odbioru, oraz Towar którego tyczy się odstąpienie.

 

3. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

 

4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru.

5. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

 

6. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument wskaże lub zgodzi się na inne rozwiązanie;

 

7. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy należycie zapakowany i niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

 

8. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

 

9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

 

10. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

 

§ 10 Usługi nieodpłatne

 

1. Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów, drogą elektroniczną usługi nieodpłatne: Formularz kontaktowy, Newsletter, Prowadzenie Konta Klienta, świadczone 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

 

2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych wymienionych usług, o czym poinformuje Klientów w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.

 

3. Usługa Formularz kontaktowy polega na wysłaniu za pomocą formularza umieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu wiadomości do Sprzedawcy.

 

4. Z usługi Newsletter może skorzystać każdy Klient, który wprowadzi swój adres poczty elektronicznej, wykorzystując w tym celu formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym link aktywacyjny, w celu potwierdzenia zapisania się na subskrypcję Newsletter. Z chwilą aktywacji linku przez Klienta zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newsletter. Klient może dodatkowo podczas Rejestracji zaznaczyć odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym w celu subskrypcji usługi Newsletter. Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę, na adres poczty elektronicznej, wiadomości w formie elektronicznej zawierającej informacje o nowych produktach lub usługach w ofercie Sprzedawcy. Newsletter przesyłany jest przez Sprzedawcę do wszystkich Klientów, którzy dokonali subskrypcji. Klient może w każdej chwili, bez podania przyczyny, zrezygnować z otrzymywania Newsletter’a przez wpisanie swojego adresu internetowego jeszcze raz na Stronie Sklepu Internetowego w formularzu Newsletter.

 

5. Usługa Prowadzenie Konta Klienta dostępna jest po dokonaniu Rejestracji na zasadach opisanych w Regulaminie i polega na udostępnieniu Klientowi dedykowanego panelu w ramach Strony Internetowej Sklepu, umożliwiającego Klientowi modyfikacje danych, które podał podczas Rejestracji, jak też śledzenia stanu realizacji zamówień oraz historii zamówień już zrealizowanych. Klient, który dokonał Rejestracji może zgłosić żądanie usunięcia Konta Klienta Sprzedawcy – zgodnie z Polityką Prywatności. Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych, w przypadku działania przez Klienta na szkodę Sprzedawcy lub innych Klientów, naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych jest uzasadnione względami bezpieczeństwa - w szczególności: przełamywaniem przez Klienta zabezpieczeń Strony Internetowej Sklepu lub innymi działaniami hakerskimi. Zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych. Sprzedawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym.

 

 

§ 11 Opinie w Sklepie Internetowym

1. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym.
Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.

 

2. Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii Sprzedawca ponawia wysyłkę zaproszenia.

 

3. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.

 

4. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.

 

5. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.

 

6. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.

 

7. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora

  

 

§ 12 Postanowienia końcowe

 

1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.

 

2. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Strony Internetowej Sklepu.

 

3. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.

 

4. Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

 

5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu. Sprzedawca poinformuje Klienta na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy.

 

6. Niniejszy Regulamin jest dokumentem określającym zasady składania zamówień w Sklepie Internetowym.

 

7. Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu, a jego postanowienia stają się dla niego wiążące w chwili złożenia przez niego zamówienia, uruchomienia usług nieodpłatnych w Sklepie Internetowym lub odpowiednio zaakceptowania Regulaminu.

 

8. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy o prawach konsumenta, Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa.

 

 

9. Zasady ochrony Danych Osobowych zamieszczone są w Polityce prywatności.

 

10. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01 październik 2018r.

 

Bestsellery
WATERWIPES Chusteczki nasączane czystą wodą 60szt.
WATERWIPES Chusteczki nasączane czystą wodą 60szt.

11,99 zł

Cena regularna: 14,99 zł

LULLALOVE Czerwona kokardka na szczęście
LULLALOVE Czerwona kokardka na szczęście

4,79 zł

Cena regularna: 5,99 zł

THE CHEEKY PANDA Nawilżane chusteczki bambusowe dla dzieci 64szt.
THE CHEEKY PANDA Nawilżane chusteczki bambusowe dla dzieci 64szt.

11,99 zł

Cena regularna: 14,99 zł

ALEVA Bambusowe Chusteczki do Smoczka i Zabawek 30szt.
ALEVA Bambusowe Chusteczki do Smoczka i Zabawek 30szt.

15,99 zł

Cena regularna: 19,99 zł

RABBIT & FRIENDS LAMPKA MIŚ BIAŁA Z PILOTEM
RABBIT & FRIENDS LAMPKA MIŚ BIAŁA Z PILOTEM

73,60 zł

Cena regularna: 92,00 zł

szt.
LULLALOVE Olej ze słodkich migdałów 100 ml
LULLALOVE Olej ze słodkich migdałów 100 ml

20,00 zł

Cena regularna: 25,00 zł

Lullalove Zestaw dużych pieluch tetrowych - 60x80 cm ,4 sztuki
Lullalove Zestaw dużych pieluch tetrowych - 60x80 cm ,4 sztuki

27,99 zł

Cena regularna: 34,99 zł

MOM'S CARE Piłeczki Sencoryczne 5 szt.
MOM'S CARE Piłeczki Sencoryczne 5 szt.

31,99 zł

Cena regularna: 39,99 zł

BIBS BLUSH S Smoczek Uspokajający Hevea 0m+
BIBS BLUSH S Smoczek Uspokajający Hevea 0m+

17,52 zł

Cena regularna: 21,90 zł

szt.
My Memi Szczotka z naturalnego włosia koziego relaksacyjna
My Memi Szczotka z naturalnego włosia koziego relaksacyjna

28,00 zł

Cena regularna: 35,00 zł

szt.
Suavinex OPAKOWANIE NA SMOCZKI HYGGE KOTEK RÓŻOWY
Suavinex OPAKOWANIE NA SMOCZKI HYGGE KOTEK RÓŻOWY

25,60 zł

Cena regularna: 32,00 zł

szt.
My Memi Szczotka z naturalnej szczeciny na ciemieniuchę
My Memi Szczotka z naturalnej szczeciny na ciemieniuchę

28,00 zł

Cena regularna: 35,00 zł

szt.
Suavinex OPAKOWANIE NA SMOCZKI HYGGE KOTEK SZARY
Suavinex OPAKOWANIE NA SMOCZKI HYGGE KOTEK SZARY

25,60 zł

Cena regularna: 32,00 zł

OOly Kredki Przekładane Miś do Misia
OOly Kredki Przekładane Miś do Misia

11,12 zł

Cena regularna: 13,90 zł

szt.
LULLALOVE Masło shea 100 g
LULLALOVE Masło shea 100 g

19,99 zł

Cena regularna: 24,99 zł

B.BOX Zestaw 2 zapasowych słomek i szczoteczka do bidonu b.box (nowy typ)
B.BOX Zestaw 2 zapasowych słomek i szczoteczka do bidonu b.box (nowy typ)

31,20 zł

Cena regularna: 39,00 zł

Suavinex BUTELKA O REGULOWANYM PRZEPŁYWIE ZERO ZERO 180ML
Suavinex BUTELKA O REGULOWANYM PRZEPŁYWIE ZERO ZERO 180ML

52,00 zł

Cena regularna: 65,00 zł

Suavinex OPAKOWANIE NA SMOCZKI HYGGE KOTEK MIĘTOWY
Suavinex OPAKOWANIE NA SMOCZKI HYGGE KOTEK MIĘTOWY

25,60 zł

Cena regularna: 32,00 zł

ALEVA Mydełko do Odplamiania i Prania 220g
ALEVA Mydełko do Odplamiania i Prania 220g

20,00 zł

Cena regularna: 25,00 zł

My Memi bambusowy ręcznik CREAM
My Memi bambusowy ręcznik CREAM

119,20 zł

Cena regularna: 149,00 zł

szt.
Mama's Feet  PODKOLANÓWKI ANIOŁEK RÓŻ  - RÓŻNE ROZMIARY
Mama's Feet PODKOLANÓWKI ANIOŁEK RÓŻ - RÓŻNE ROZMIARY

31,20 zł

Cena regularna: 39,00 zł

SIERRA MADRE Pierwsza Pomoc dla Dzieci i Niemowląt
SIERRA MADRE Pierwsza Pomoc dla Dzieci i Niemowląt

23,92 zł

Cena regularna: 29,90 zł

BAMBOO-LINE Pieluszka bambusowa Classic Ecru (30x30 170GSM)
BAMBOO-LINE Pieluszka bambusowa Classic Ecru (30x30 170GSM)

7,20 zł

Cena regularna: 9,00 zł

SAMIBOO Bambusowa czapeczka z uszami newborn śmietankowa 0-3 miesiące
SAMIBOO Bambusowa czapeczka z uszami newborn śmietankowa 0-3 miesiące

31,20 zł

Cena regularna: 39,00 zł

szt.
LULLALOVE Nieprzemakalny podkład na materac 120x60
LULLALOVE Nieprzemakalny podkład na materac 120x60

47,99 zł

Cena regularna: 59,99 zł

BAMBOO-LINE Pieluszka bambusowa Classic Róż (30x30 170GSM)
BAMBOO-LINE Pieluszka bambusowa Classic Róż (30x30 170GSM)

7,20 zł

Cena regularna: 9,00 zł

szt.
Lullalove Nieprzemakalny podkład do gondoli
Lullalove Nieprzemakalny podkład do gondoli

39,99 zł

Cena regularna: 49,99 zł

coconut

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl